Poängmaximering är kul

Hejsan, sitter här mitt i natten och spelar lite beta. Har gått lite knackigare på sistone men nu börjar dragen komma tillbaka.

Igår spelade jag en match så jag för första gången rullade tre drag irad. Sjuk känsla, var nära en fjärde också. Motståndarn gav iofs upp efter den tredje så jag hade inte fått ut någon även det funnits.

Maybach:
bESINNA, 80p
Maybach:
SLAKTARE, 72p
Maybach:
NAIvISM, 81p

Och nu precis så vann jag en match med 281 - -3 (ja minus 3 på motståndaren hah!). Hon drog över tiden så fasligt så att spelet avslutades och jag spelade kungligt så det blev en liten poängskillnad där hehe. Ingen rull dock.

Och så var det den tredje matchen jag tänkt nämna. Kom över den gyllene 500-gränsen åter igen! UNDERBART. Fick starta med sex jobbiga konsonanter och ett A, dumpade några genom en öppning á MMS för 10p, fick då en blank och rullade härliga (S)VANSROt över röd i andra draget! Fortsatte sedan att smasha ut Y, C, J + långa fina ord nästan hela tiden och det hela slutade på 505 p. Smaskigt! Min motståndare verkar iofs inte direkt jobba för bra poäng när han la ut kEL 2p t ex. Att offra blank för 2 poäng gör mig ledsen...

TILLÄGG: Hej igen. Spelade ändå en sista match efter 505-poängarn. Nu fick jag (trumvirvel) 540 poäng!! Så galet nöjd nu alltså. Det är mitt rekord, inte så mkt att säga, motståndaren öppnade med GåS för 6 poäng och slängde snart bort den andra blanka med. Jag rullade tidigt SLUTARE som dubbel-dubbel och U:et som hakning = 96 poäng. Sen var det poängmaximering för hela slanten. GÖTT. Vann till slut med nästan 400 poängs marginal haha, sjukt.

Nu kan jag sova gott! //Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0