ÖLSERIEN

Hehe, snacka om att jag är inne i en dekisperiod nu. ...Eller "nu", har varit det sen Uppsala Öppna typ. Jag får pissbrickor mest hela tiden, spelar visserligen nästan bara mot Andreas i och för sig... Och jag spelar inte heller bra, okoncetrerat och oengagerat. Jag kan inte spela ordentligt på betapet längre, tyvärr.

Var på min första irl-träning på väääldigt länge (vi har ju fortfarande inte spelat klart vår serie, så det var dags). Matchen som "alla väntade på" var min semifinal mot Inger, vi hade spelat två stycken och en tredje avgörande väntade. Och jag vann! Otippat med tanke på hur avslaget mitt intresse för scrabble varit senaste tiden, men jag fick fina brickor och det var inte mycket Inger kunde göra med sina enpoängare (trots att jag spelade rätt risigt). Men nu väntar finalen, bäst av tre, mellan mig och Elmis.



heyo /Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0