Break

Om ni undrar varför det bara är Andreas som skriver nu för tiden så är det pga jag halvt om halvt har gett upp tävlingsscrabblande. Det är varken kul eller nån idé för mig längre verkar det som, då ALLA mina ställ är DDDHHGM, eller med lite tur DDHFII.

Senast i Kattfot så fick jag 3 av 14 blanka under hela dagen och cirkus kanske lite drygt 10 (av 35) honnör. Rullade EN gång, och rullningen var ironiskt nog OSLAGEn efter att ha förlorat tre raka...

Den ENDA matchen jag är riktigt nöjd med var den sista mot Erik Elvers som alltid är lika trevlig att spela emot. Där lyckades jag vinna trots noll bra brickor. Annars är jag överlag rätt nöjd med mitt spel under dagen, men det hjälper inte när man får pissbrickor dagen igenom.

*

Namnsdagen var så längesen nu så det orkar jag inte skriva om. Men allt jag minns är att jag fick lika usla brickor där men spelade dessutom råkasst. Så den turneringen är jag verkligen missnöjd med på alla plan.

*

Nu ska jag nog inte spela mer förrän SM, då blir det revenge of the young gun. Tjao, Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0