Formbesked

Så var det dags för scrabbleturnering igen om närmare sagt om 6 dagar. Efter den ringa besvikelse som NAMNSDAG cup innebar ska jag väl formodligen vara relativt revanschsugen när det lider mot tävlingsstart. 4 vinster av 7 är väl helt okej, men inget att hurra över. På lördag planerar jag ett högre antal segrar, trots att deltagarlistan är avskräckande veteran-packad. Som Johan uttryckte det: "Det är som topp-12 under ett annat namn."  Har faktiskt dock legat på latsidan ur scrabblesynpunkt de senaste dagarna, men planerar att ta i tu med detta under veckan. Det är dock stor risk att mina planer inte förverkligas eftersom fokusen kommer att flyttas rejält i och med att jag börjar på gymnasiet på torsdag!

På det hela taget så är jag i god form, ska plugga lite och sparras mot frank under veckan och gå på stockholmsträningen. More to come efter lördag.

// Andreas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0