NAM(N)SDAG cup

Så var det dags för Scrabbletävling igen, som denna gång spelades på en frodig och lummig innergård på vackra söder i allas vårat Stockholm. Dock svek vädret efter ungefär halva dagen och allt fler spelbord flyttades inomhus. Turneringen var tyvärr inte någon hit varken för mig eller Johan, då båda våras brickställ under dagen ganska ofta hemsöktes av de otäckaste bokstavskombinationerna. Dessutom kunde jag inte sova en blund natten innan och detta visade sig senare på dagen då tröttheten slog in. Hur som helst lyckades jag med naglar och klor kämpa mig upp med mina 4 vinster till en niondeplacering av de totalt 24 deltagarna som vistades i lägenheten vilket faktiskt är helt ok med tanke på mitt sömnbrist-handikapp.

Jag tänkte ladda upp en bild från turneringen - den enda jag tog - på min absolut bästa match. Rullar *IN(D)RAGEN och ANDRAKe direkt på varandra, smashade dessutom in BLY(F)RI för 54 digra poäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0