Rekordkväll signerat Maybach

Hej scrabblevänner, ordnördar och betajunkies!

Tänkte bara berätta om min betapetkväll. Hade inget direkt för mig idag så jag spelade en hel del betapet som sysselsättning. Och slog TVÅ rekord!

Det en rekordet var då jag mötte IRLarn David Brandell (reed på betapet) och spelade den roligaste matchen någonsin tror jag nästan, trots förlust (låter lite som Snöängeln haha). Matchen fick en totalpoäng på mäktiga 900 blankt och innehöll tre rullningar - alla åttor.

M: NATURIST och LANTGåRD
R: tRASSLIG (i draget efter lantGård)

Spelade där efter ett par matcher till, förlorade den första men vann den andra. BIG TIME.
Fick den högsta slutpoängen jag har nånsin fått (första gången över 500) - 508 poäng. 
I den här matchen lyckades jag med hela tre rullningar. (Suktar än efter den dagen då jag får rulla fyra+ i en match, haha!) Och efter denna match spelade jag en sista, där jag direkt tangerade mitt rekord på 508 poäng, det är lustigt med scrabble...



Tackohej, Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0