Check

Nu är det snart bara en vecka tills SM i Scrabble går av stapeln. Det känns laddat och jag är faktiskt mer taggad och fokuserad än vanligt. Precis som det ska vara de förväntansfulla dagarna innan ett mästerskap.

Jag är dessutom i ovanligt bra form, både IRL och på nätet (nåja). Igår på stockholmsträningen rullade jag till exempel basrullen AE(R)OsTAT genom F(E) och M(O), ett ganska svårhittat läge som jag kanske skulle missat för någon vecka sedan. Jag har hittat tillbaka till min kreativitet som har varit som bortblåst under majoriteten av matcherna i de senaste turneringarna och känner mig trygg vid brädet. två dagar kvar i skolan - sedan lov veckan innan Det Stora Eventet. Ska ägna veckan till att anagramträna sjuor & åttor, det jag i princip behöver lära mig bäst i nuläget. En andra check kommer någon dag innan spelstart. Wish me luck!

//Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0