Formbotten

Den senaste tiden, i alla fall de senaste dagarna har jag märkt att jag av någon outgrundlig anledning bara spelar sämre och sämre, blir mindre sugen på spelet och är mindre kreativ. Alla har vi dålig form någon gång, och jag är just nu i bottnen av alla bottnar av dålig form. Jag får usla brickor också, men jag märker att det inte bara är det som är orsaken till min stadigt nedgående ratingutveckling på Betapet just nu. Jag pluggar sjuor och fyror, läser Word Freak och tar all information om spelet som finns, logiskt sett borde jag vara bättre än någonsin. Kanske är det alla funderingar och filosofier om spelet som gör att jag kanske tänker för mycket istället för att spela. Kanske är det min trötthet, eller alla andra bollar jag har i huvudet just nu. Någonting är det i alla fall. Och något måste göras.

Andreas/Lyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0