Pre-SM

Tja, Johan här. Har inte bloggat så mycket på sista tiden, inte för att det har gått dåligt (inte alls), har bara inte haft nån lust. Det har faktiskt gått rätt bra den sista tiden! Spelade ju Pyjamas Cup för ett par veckor sen och kom femma vilket jag var nöjd med. Kom upp i 470 poäng två matcher, 11 rull på 10 matcher och inga större misstag (lite missnöjd med matchen mot Greger Nässen).

Har spelat skrämmande lite på beta däremot,  och än mindre har jag tränat IRL. En endaste gång på två månader nästan. Så jag kanske inte är inne i matchtempot/psyket som när jag spelar hela tiden.

Är inte heller så jättetaggad på SM, men hoppas jag blir det!

Johan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0