Helt under isen - fortfarande

Efter min andra orättvisa/skitturnering i rad (kattfot) sa jag att jag inte tänkte scrabbla mer innan SM lite halvt om halvt på skoj. Men faktum är att jag nu 6 veckor senare faktiskt inte har scrabblat nånting sen dess. Jag har visserligen spelat lite på beta (mest böjningar) men inte en enda irl-match. Jag känner mig så ändlöst omotiverad och har inget sug alls.

Nu när förrädaren andreas har flyttat till hufvudstaden har jag ingen som släpar med mig till träningar även om jag inte har lust heller, och inte träffas vi och spelar på egen hand heller som förut - så det blir att jag inte spelar alls.

Nu hade jag i alla fall tänkt att spela natturneringen PYJAMAS(PARTY) Cup i helgen. Dock kommer jag nog inte kunna lira irl innan dess, men det får gå som det går.

Jag hoppas innerligt att jag får åtminstone acceptabla brickor i helgen, annars kommer jag inte orka vinna en enda match under svenska mästerskapen i Glenns hemstad...

VH, Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0