Oelserien

(Tydligen redovisade vi/jag aldrig vinnaren av Ölserien II haha, var ju flera veckor sedan det tog slut.. Hursomhelst så vann Niklas Elmefjäll mot mig, Johan, i finalen. Grattis-och-allt-det-där.)


Lirade fyra seriematcher (ölserien 3) under träningen hos Elmis i förra veckan... Drog inte många brickor rätt och torskade mot Inger, men gjorde en rätt bra match ändå. Tråkig match dock.

Nästa match skulle inte bli bättre, något av det galnaste Niklas själv varit med om som han själv uttryckte det. Fick 0 bra brickor och förlorade med cirkus 1000 poäng. Orkar inte kommentera den matchen vidare..

Sen vann jag mot Emma i en match jag inte minns mkt av, var väl inte så märkvärdig antar jag. Vann även mot James tack vare två rullningar, ganska konstig match. Var rätt stängd faktiskt. James drog dessutom Z i slutet, vet inte om det påverkade...



Idag tog jag och andreas ett par matcher vid fyrisån i solen...

På onsdag tränar vi hos Huvet, och laddar inför helgens turnering - Sommarelmiaden. En halvcomeback för mig då... Ska bli kul.

Det ryktas om att alla sköna har spotify, så här bjuder vi på en låt, Fred på vår jord/Johan http://open.spotify.com/track/0XSPahuNX2dDEsApWwCwXu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0