Tillfälligt avbrott

Sheeena. Sitter här en söndagsmorgon helt död och hoppas att jag inte har fått svinis. Har konsert om några timmar, känns som lagom bra timing att bli sjuk just nu. Men så är ju livet ibland.
Bloggen med stort B, har som ni förmodligen märkt, tagit en liten paus. Varken jag eller Johan har varit på blogghumör på länge och för mycket annat händer i våra liv nu för att vi ska finna inspiration till den här bloggen, tråkigt men sant. För att uppdatera er en smula så är jag inne i någon sorts konstig svacka, där jag tycker att min anagramning är på topp men som ibland får totala motorstopp, vilket är en konstig känsla. Har haft ovanligt svårt att acceptera förluster på senaste och tycker mig känna att mina konkurrenter springer om mig spelmässigt. Jag spelar dock absolut inte dåligt - jag har 13 - 3 som matchresultat i Höstserien som vi spelar på Soft än så länge, och min beta-rank ligger stabilt på 3700+. Det riktiga suget saknas dock fortfarande, men jag hoppas att det kommer under veckan.

För nästa vecka vankas det ju turnering hemma hos mig! *PLEJER Open går av stapeln nästa lördag, den 12/12 och jag känner mig i nuläget mycket taggad på att arrangera. Jag och Johan utlovar att detta kommer bli något över det vanliga, så anmäl er gott folk medan det finns tid, hela 11 platser kvar till turneringen! (:

Kanske, kanske kommer lite taktiksnack i veckan, om jag har tid och motivation, vilket absolut inte är omöjligt! Nu ska jag i alla fall dricka lite te och ta några pepparkakor och försöka kurera mig inför min konsert. Wish me luck!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0