UA Öppna / Johan

Hej hej.
Trots ovanligt blekt och oengagerat spel på betapet senaste tiden besitter jag ett otroligt lugn och självförtroende inför spelmaratonet nästa vecka. Och trots att jag vet att jag näst intill överpresterade under SM 2008 och alltså har mycket att "förlora" så känner jag ingen nervositet alls, än i alla fall.

6. Johan Berner
Rullar 14 gånger.

5. James
Kommer få en tung start och ligga i mitten efter en dag, men vinner allt andra dagen och klättra bland placeringarna.

4. Gubbi
Kommer öppna med två oavgjorda och sedan få tampas med tunga brickor men ändå lyckas gneta ihop en drös vinster.

3. Inger

2. Knevert

Kommer få hoppa fram och tillbaks mellan super- och skitbrickor. Rullar nog tre nior.

1. Elmis
Kanske blir distraherad av att vara tävlingsarrangör men jag tror han drar gynnsamma brickor och som vanligt utnyttjar dom till max.

Andreas och jag hamnar på 18:e respektive 19:e plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0