Upp och ner

Johan: Min form

Jag har haft makalösa motgångar den senaste tiden, alltså helt monstruösa. Andreas likaså... Men nu har jag haft tre, fyra extremt sköna matcher istället - så det kanske vänder snart.

Vann en match mot Andreas med 518 - 270 för nån dag sedan. Var verkligen förlösande. Hur skönt som helst. Rullade en gång - dubbeldubbel AZERISKA för 118 p.

Ingen skärmdump från denna match, tyvärr.

Sen kom jag över 500-gränsen (514 - 247) åter igen mot en Elvisp Resley på beta... La bl a KRAX för 66 p, och rullade ut över röd.

Bild:



Och nu precis vann jag en till match mot Andreas. 471 - 339. Rullade tre gånger! VÄNSTRA, OSALTAd och TORNADo.

Bild:



Sist men inte minst så spelade vi ynglingar (jag, andreas, yann och axel o) en match på fyra på betapet. Under matchen ägde en fantastisk runda rum. ALLA fyra rullade i rad. Pang! Pang! Pang! Pang!

Yann började med: AKTERLIG
Axel: SMETnING
Andreas: OROAnDE
Jag: BOASERa

Bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0