7 dagar

Hallå! 7 dagar kvar till SM nu. Känns smått absurt och alldeles för tätt på, samtidigt inte en dag för tidigt. Jag har nu höstlov och satsar på att spela väldigt mycket den här veckan istället för att vila mig i form, jag tror att jag är i behov av att få in matchvanan och verkligen känna mig säker när det väl är speldags. Ordplugg blir det också, ska lägga upp ett pluggningsprogram med studering av framförallt åttor och femmor. Några timmar med Swapollanen (en application på Facebook som jag rekommenderar varmt) blir det förmodligen också. Jag och Axel Olesund har även planerat att spela ett mindre maraton när han kommer till Uppsala i veckan som en total genomkörare. Ser fram emot det!

Niklas Elmefjäll, arrangör för SM, meddelade här i veckan att SM 2009 kommer att bli dokumentärfilm och jag flög upp ur stolen när jag såg det. Helt fantastiskt kul! Enda nackdelen är att jag kanske inte kommer att koncentrera mig på spelet så bra som jag skulle vilja. Men jag ska tygla min iver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0