Alternativt tips

Hej! här kommer ännu ett SM-tips, baserat på lite mer sannolikhetsgrundade metoder på något sjukt sätt. Håll till godo:

15. Henrik Jonés - duktig
14. Sebastian Boukachabia - duktig
13. Martin Bender - duktig
12. Alexander Sandström - duktig
11. Daniel Domert - duktig
10. Niklas Elmefjäll - duktig
9. Gunnar Andersson - duktig
8. Björn Söderström - anmäl dig!! då är du duktig
7. Andreas Pejler - tönt
6. Björn Ericson - duktig
5. Mikael Ström - duktig
4. Axel Olesund - duktig
3. Alexander Prytz Hedström - duktig
2. Inger Wingård - duktig
1. David Holmberg - jätteduktigast.

Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: david h

Smickrande att få så gott omdöme, men jag måste erkänna att så bra är jag inte! De som jag spelat flera irl-matcher mot mig kan gå i god för att det. Om jag lyckas komma 5-6 bedömer jag det som ett bra resultat.

2009-10-22 @ 00:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0