Knappa sju timmar kvar

Klockan är nu 9.13, fredag morgon. Jag har pga löjligt bra tajming "sluppit" jobbet just idag. Funderar just nu på om jag ska vakna till 100 % eller om jag ska försöka sova nån timme till... Antagligen håller jag mig uppe.

Jag funderar på om jag behöver packa något, men det jag ju inte.. såklart. Jag känner mig lite rastlös. Betapet vore en naturlig lösning på problemet, men jag är inte sugen. Har inte spelat scrabble/beta/ordspel på 20 dagar.

Jag lyssnar på lite musik, och dricker kaffe. Tvins tv-shop står på utan volym på tv:n, ska jag köpa en fantastisk dammsugare? Eller en sån där fräck blus i någon pastellfärg som alla hemmafruarna i reklamen har? Vet inte... Är lite rastlös...



Sitter och tänker lite på årets bankett och efterspel... Den kommer hållas i Brantingskolan (där vi spelar) om jag förstått det rätt (?). Och i sådana fall - kommer vi ha tillgång till gympasalen under kvällen?

Bilden ovan är från middagen på SM 2007 i örebro. Pingis och bollspel m.m. var ett lyckat inslag senare under kvällen, tyvärr inget som bjöds på förra året i Göteborg. Jag har för övrigt rätt mycket längre hår nu än på bilden (från SM 2007 i örebro).

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0