Nu är det nära

1 Dag Kvar. 93 anmälda. 16 ronder. Tre dagar. Det stavas SM.

En dag kvar och mitt emotionella landskap verkar tämligen orubbat. Är taggad, men inte mer än så. Besitter ett lugn och ett bra driv i spelet, precis det som behövs för att jag ska hitta mina rullningar och klura ut rätt utgångar i slutspel. Timingen känns bra också och känslan för spelet är fullt närvarande. Nu kör vi.

Idag spelade jag och Axel ännu några fler matcher på Storken här i uppis. Efter att vi lämnat cafét igår ledde han med 3 - 2, nu efter idag står det betryggande nog 5 - 4 i min favör efter att jag slagit honom tre gånger i rad (moahaha). Jag vill tacka Axel för en del utmärkta matcher och för att jag fått möjlighet att finslipa mitt spel såhär innan speldags. Mycket välbehövlig genomkörare.

Nu blir det några timmars skön och lugn sömn, för att sedan skutta upp ur sängen och ladda upp adrenalinet. Och glöm för all del inte att slänga in en slant på mig på Ladbrokes, som har kalkylerat att du får 19 gånger pengarna om jag vinner hela faderuttan. Helt klart värt en tia. :)

Kanske blir det någon minipost imorgon. Men förmodligen inte.

Wish me luck! /Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0