Det är inte ens kul längre att spela

Spelade just en match mot andreas på betapet. Hur kan det var MÖJLIGT att ha så skrattretande mycket oflyt?? Helt seriöst alla klagar på brickor, vissa mer än andra. Jag klagar förmodligen mest i sverige - men ändå inte tillräckligt mycket.

Det här är inget anti-andreas-inlägg, det blir bara så eftersom att jag spelar mkt mot honom och då blir han involverad för att statuera ett exempel här:

Jag spelade nyss mot andreas då han öppnar med ÄLGHUD följt av FY+FÄ+YL, sen nån kombo med Ö och nåt annat, AZUR över gul.. Sen råkar han byta när det finns ett guldläga över röd och då passar jag (såklart) av fair play inget snack om saken men då kontrar han med en kombo med Å för knappt 40 poäng (det känns tungt). I dragen efter det rullar han först MULÅSNA med båda blanka i draget efter det LERSKÅL. Sen kommer LA+EJ+PAJ med J:et över gul två gånger.. Etc

Efter matchen säger andreas att jag klagar för mkt och att "du faktiskt vunnit mycket över mig den senaste tiden". Det vet jag såklart att det inte stämmer så jag kolla i statistiken och statistiken visar att andreas SNITTAR ca 440 poäng i de 7 senaste mötena med mig. Han har vunnit 6 av 7 och har en bra bit över 400 i ALLA dom matcherna. Och ändå "får han för sig" att han inte bara vunnit mkt mot mig på sista tiden, utan att JAG t.o.m skulle ha vunnit mkt senaste tiden.

- Vad jag vill ha sagt med det är att alla man försöker berätta för om sitt oflyt bara fnyser eller skakar på huvet och säger att det händer alla, men det verkar inte vara någon som vet hur jävla mycket otur jag har. Det är fullkomligt bisarrt.

Jag kollar även mina slutpoäng och får gå tillbaka till den fjärde MAJ i år för att hitta en match där jag utav poängen kan tyda att jag haft brickflyt. (Brickflyt = bättre än "normalbra" brickor).

Så kom inte och säg att det är engångsföreteelser eller nåt annat löjligt. Jag kan inte förstå varför eller hur det är möjligt men jag har fan mer oflyt än någon annan. Motbevisa mig gärna.

J


Kommentarer
Postat av: Bruskaka

hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahah

2009-09-17 @ 14:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0