SM-tipp

Jag grundar inte min tippning på något annat än min magkänsla i princip. Nåra har man väl koll på formen och så men..


5. Yann Moreau Bruun
Tokchockade ju alla inklusive sig själv på förra SM. En turnering han bara åkte på därför att han inte kunde lösa tillbaka sin tågbiljett haha. I år är han inte lika underdog som då.

4. Andreas peiyler
Vet inte när det hände men andreas har fan blivit bä.. bät.. bät. Bättre, än mig. Tar emot att säga det men hans hårdträning kontra mitt slappande har tagit ut sin rätt i tävlingsresultat och med tanke på att han vinner allt nu LÄR han ju komma typ femma på SM.

3. James reimdal
Har haft det motigt på de senaste uppsalaträningarna men tar nog sin revansch när det väl gäller. Typ.

2. Gunnar Andersson
Alltid bra.

1. Björn Ericson
Har ej sett honom på betapet på år och dagar, och utan att ha en aning så vill jag tro att han filat på spelet i det tysta. Han är ju trots allt regerande mästare, så jag behöver väl egentligen inte motivera mitt val av vinnare.


Om Mikael Ström anmäler sig petas han in i smeten också, Martin Bender vill jag tro är en bubblare också... Själv har jag spelat jäättelite senaste halvåret och inte pluggat någon teori heller så jag lär ju komma sämre än förra årets 15:e plats. Men topp 30 ska man väl greja.


Kommentarer
Postat av: Misha

Andreas tror jag fixar 2:a platsen i SM Vinner gör nog Björn Ericson lr Knevert om han lyckades tygla sitt Scrabblehumör:P Trea blir någon av de nyss nämnda... Själv har jag inte orkat plugga ord, men kommer väl senare.... Gick iaf sjukt dåligt igår på SOft i höstserien:( 1-3 i matcher.. först en jättetorsk mot Erik Elvers som fick allt "godis" o smackade ut två billiga rullningar, först SLÄNTra o sen en blankfri TRADERA över röd... som salt i såret kan nämnas att jag drog 1 vokal på de första 5 dragen... Därefter fick jag vinna över Daniel P o få ut SNARHeT för en blygsam poäng... 3:e matchen mot Anna Jansson åkte jag på en ny torsk samtidigt som hon rullade STRaNDA hakat över SNÄLL, men missade att "SNÄLLA" inte finns i SAOL:( Sen när jag fått andra blanken och ett fint X kan jag lägga SPeXA hakat över VANN(A) 73 p om det inte varit för att Anna lade DIGGA på samma ställe o sabbade rejält för mig.. Sen rullar hon ORDINE(R)A o matchen är definitivt körd för min del... 4:e matchen mot Gunnar blir en ganska jämn historia, men brickorna är inte på min sida ikväll o jag loosar igen men "bara" med 25 p.... Blir inget slutspel i höstserien för min del iaf efter en sån urusel inledning.... andreas lär nog iaf gå minst till semifinal i höstserien, det är jag bergis på=)

2009-09-16 @ 12:34:31
Postat av: Riskaka

Erik Elvers

2009-09-17 @ 14:36:39
Postat av: Haschförsäljare

Personligen tror jag att Lars "Elrond" Eriksson överraskar alla genom att sitta vid borden och lira alla av stolarna!

2009-10-03 @ 22:01:02
Postat av: Ronnie`O!?

Hejsan på dejsan johan, upp med hakan nu, lyckan vänder snart, kanske redan på SM!? Mitt tips är att DU vinner före Andreas! Glöm inte att gepäck är en trevlig sexa.. Kanske skulle amäla sig själv förresten...

2009-10-04 @ 00:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0