Great minds think alike

Lustigt, jag kollade bloggen igår och såg att ingen skrivit på cirka 90 sekel så kollar jag idag igen för att jag själv tänkt uppdatera om något oviktigt och ser att andreas hann före utan att vi pratat om det. Hm.

Själv ligger jag lägre än någonsin med spelandet. Har ingen bäst-av-100-serie på g eller liknande. Dock spelade jag och andreas en sådan serien i fjol. Jag vann med 100-0. Det var skönt.

I helgen kommer en efterlängtad parturnering! Det ska bli riktigt spännande, gillar det konceptet. Jag är ej anmäld till singelturneringen samma helg än men funderar så smått på det. Får se hur det blir med den saken! Får väl se hur det känns på morgondagens uppsalaträning.

auf wiederhören / Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0