Hovering

Tjabba! Det blev inget GBG för mig i helgen, buhu. *BUHU borde förresten vara BUHU nu när jag tänker på det. Nåja, allt var som uppgjort för att jag skulle kunna följa med men det sprack i sista sekund när jag insåg att jag hade för mycket skolarbete som pressade på. Tråkigt men sant, och jag fick följa den spännande turneringen hemmavid i stället. Det verkade vara en mycket rafflande tillställning och jag såg till min förtjusning Axel O segla upp i tabellen och sluta som tvåa. Mycket stabilt och välförtjänt. Johans vinstrad 11 - 1 i turneringen är heller verkligen inte att förakta, den mannen verkar ibland komma in i någon fullständig nirvana.

Just nu håller jag spelandet puttrande bäst jag kan. Fortsätter på min och Axels bäst-av-hundraserie, efter dagens fyra matcher står det nu 14 - 10 i Axels favör. Onöjd med resultatet men det finns många matcher kvar att hämta igen differensen på! Mycket bra sparring att spela mot Axel, jag känner att vi är på ungefär samma nivå spelmässigt vilket gör att våra spel utvecklas mer för varje match vi spelar. Sedan att jag idag med EKLOSS? missade rullningarna SELO(T)iSK, SOLStEK(T), SKOLfES(T) och SLE(J)fSKO är en annan femma, men förutom den dundermissen har jag spelat helt OK ikväll. And more to come såklart.

Nästa turnering som jag är anmäld till är Yanns *BOSQUET Open i Lund vilken vore otroligt rolig att åka ner till. Haken är att jag inte bokat tåg- eller bussbiljett och något säger mig att priserna är skyhöga, men om jag lyckas fixa resan till ett överkomligt pris så åker jag definitivt. Annars så är det Uppsala Öppna som är grejen, men det är mer än en månad kvar dit, bittert. Jag är faktiskt turneringssugen! Hallå liksom! Funderar även på att lägga upp en egen turnering, dock så lär den inte inträffa förrän tidigast i maj. Nåja, mer om det senare.

Godnatt på er, rulla fint!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0