Temperaturen stiger, 35°

Med dryga veckan kvar till SM så börjar jag inse varför jag gillar detta spelet så otroligt mycket. Det är så mångfacetterat, så spännande. ojojoj.
nä nog med smicker inför alfred butts. Jag känner att efter en del listläsande och träningsmatcher att jag äntligen börjar hitta tillbaks till mitt vanliga, metodiska och stabila spel. Jag har fortfarande mycket att ta igen på framförallt femmorna, men det ska jag ta itu med nu under lovet, för jag har ju lov yay yippie!
Mer uppdatering imorgon. Ingen tid för analys nu, men jag och Axel spelade ett fantastiskt intressant slutspel i förrgår som verkligen tål att redovisas. Håll ut vänner! Temperaturen kommer stiga ännu mer.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0